perjantai 29. heinäkuuta 2016

Kahden hameen modifiointi yhdeksi

Laitanpa tässä muistaessani tämän jokin aika sitten tehdyn hameen kuvineen tähän. Eli minulla oli joku taisikohan olla Espritin hame, jossa siis puuvillainen ruskeakuvioinen vyötärö-osa ja valitettavasti jo ennenkuin otinkuvan ehdin tuhota siitä sen itse hameosan. Se oli joku surullisen ruskea, ei siis yhtään mun juttu. Eli niinpä leikkasin sen päällyosan ihan surutta pois. Mä en kyllä tässä kohtaa sääli näitä kankaita, tai hameita - tässä ei paljon mittanauhaa käytetä, vaan homma menee kyllä ihan mutulla. Eli siis toisessa hameessa oli ruskea tylsä päällyosa ja tuo ikäänkuin alushame alla. Ja sitten tuo vihreä oli aivan ihanasti laskeutuva hame  - tosin se teki mulle aina pömppövatsan (muutenhan mun vatsa on tietysti ihan litukka, haha) eli eihän se nyt käynyt päinsä, että piti vatsa sisällä kulkea kokoajan.

Niinpä sitten otin tosiaan sakset käteen ja mietin, että kankaiden ja värien puolesta nämä sopii oikein passelisti yhteen. Vaikka tuossa vihreässä hameeessa on leikkaus vino, eli helma on vähän pyöristetty ja muutenkin leikattu vinoon, en antanut sen häiritä. Ihan sama, syteen tai saveen, jos en kumpaakaan kuitenkaan käytä ja yhteen ommeltuna siitä voisi tulla ihan kiva, niin antaa ompelukoneen laulaa.

Ja tästähän tuli oikeen bueno! Ei enää vatsa pömpötä! Se jotenkin sulautuu tohon paremmin, heh, ja kangas on ihanan laskeutuvaa eli hametta on ilo pitää päällä. Värisävy on just niin nappiin, kuin ajattelinkin. Alushame liekehtii sieltä alta ja saa vähän näkyäkin - ei se haittaa yhtään! Eli näin ollen - sen sijaan, etttä mulla oli kaksi onnetonta hametta, joita en koskaan käyttänyt - yhdistin ne yhdeksi, josta itse ainakin tykkään.

Mitäs itse olet mieltä? Hei jätä ihmeessä kommenttia - kiitos! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit valita myös nimetön-vaihtoehdon, mutta kiva olisi, jos jätät nimesi kommenttiin. Se näytetään heti hyväksynnän jälkeen. Kiitos!